پرسش‌های متداول

 

حساب کاربری

۱- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید باوارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.درانتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ماندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@mihanwatch.com ایمیل بزنید.اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

۲- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

۳– آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید،سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

ثبت و پیگیری سفارش

۱- دوست دارم از میهن واچ خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می رسد؟

پاسخ: علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت میهن واچ،دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود و کسب کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می توانید در صفحه اصلی وب سایت میهن واچ با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین میهن واچ با سابقه سال ها فعالیت و تحویل موفق سفارش ها به بیش از صدها هزار نفر مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهاد های نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصربه فرد میهن واچ استفاده کنید.

 

۲- آیا برای خرید از میهن واچ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: خیر، بدون وارد شدن به سایت می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

با عضویت در میهن واچ می توانید:

– سریع تر و ساده تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

– در جریان فروش های ویژه قیمت روز محصولات قرار بگیرید

 

۳- آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبن کنم؟

پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

۴- آیا می توانم برای شخص دیگری از میهن واچ خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، می توانید سفارش خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

۵- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه می توانم مطلع شوم؟

پاسخ: برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “پیگیری سفارش” از وضعیت آن مطلع شوید.

 

۶- آیا می توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت میهن واچ با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده اند.

 

۷- آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟

پاسخ: خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با پشتیبانی سایت تماس بگیرید آن ها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

۸- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با دیجی کالا تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش میهن واچ با شما تماس خواهند گرفت.

۹- می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالای مورد نظر، نام محصول – استان – شهر – نام – نام خانوادگی – تلفن با کد شهر – تلفن همراه – کد پستی – آدرس – نوع ارسال پیشتاز یا سفارشی را از طریق پیامک یا ایمیل سفارش خود را ثبت کنید.

 

پرداخت

۱- مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟

پاسخ: همگی کاربران میهن واچ می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت میهن واچ، هزینه سفارش را آنلاین پرداخت کنند.

و یا مشتریان می توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی پرداخت کنند.

 

۲- با استفاده از کارت کدام بانک ها می توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ: شما می توانید با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت میهن واچ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

 

۳- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت هایی دارد؟

پاسخ: بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد ک هاین محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان میهن واچ به مشتری اعلام خواهد شد.

 

۴- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تال ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

۵- آیا می توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

 

۶- آیا می توانم برای پرداخت سفارش چک بدهم؟

پاسخ: خیر، برای بروز مشکلات احتمالی میهن واچ از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

 

۷- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت دیجی کتالا امن است؟

پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از میهن واچ که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته ای زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس ()، در مرورگر() وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن  به جای پروتکا  استفاده می شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس،  وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل سبز رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگروب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خودداری کنید.

-برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

ارسال سفارش ها

۱- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

پاسخ: هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می رسد.

 

۲- آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ: زمان رسیدن ارسال های خارج از تبریز پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی توان به طور دقیق تعیین کرد.

درباره ارسال اکسپرس، در شهر تبریز شما می توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و توضیحات، اعلام کنید. میهن واچ همه تلاش خود را می کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال در میهن واچ و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای میهن واچ مقدور نیست.

 

۳- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می کشد که به دستم برسد؟

پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه روش های ارسال مراجعه کنید.

 

۴- می توانم کالایی که سفارش داده ام با مراجعه به میهن واچ به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ: از آنجا که میهن واچ یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیرضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل میهن واچ امکان پذیر نیست.

 

۵- سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟

پاسخ: همه سفارش ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش های میهن واچ می شوند.

 

۶- آیا می توانم سفارشی را که با پست پیشتاز، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می توانید شماره ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

http://itemtracking.post.ir/

 

خدمات پس از فروش  

۱- آیا همه کالاها، شامل مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض، می شوند؟

پاسخ: با توجه به گستردگی گروه های کالای ارایه در وب سایت میهن واچ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی شوند. اما برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، میهن واچ ۷ روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است.

همچین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کر. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض به صفحه رویه های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

 

۲- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید ( از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما ) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

 

۳- اگر کالای که خریداری کرده ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید ( از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما ) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

 

 

پیشنهاد شگفت انگیز

۱- محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می گیرند؟ آیا از قبل می توان باخبر شد؟

پاسخ: امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان میهن واچ با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می کنند و با توجه به مدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران میهن واچ می توانند با انتخاب گزینه “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات

محصول قرار دارد، هنگام قرار گرفتن کالا در این طرح ها از طریق ایمیل یا پیامک از آن باخبر شوند.

 

۲- آیا می توانم کالایی که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، به همان قیمت سفارش دهم؟

پاسخ: طرح پیشنهاد شگفت اگیز چارچوبی دارد که خارج ار آن پبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفت انگیز ثبت کنید و پس از آن قیمت ها به حالت اول برمی گردند.

 

۳- آیا می توانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟

پاسخ: بله، میهن واچ این امر را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

 

۴- اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پاییت تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می شود؟

پاسخ: پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وچه امکان اصلاح ندارد.

 

قیمت

۱- آیا قیمت محصولات در سایت میهن واچ به روز هستند؟

پاسخ: بله، میهن واچ به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی می کند.

 

۲- آیا قیمت های میهن واچ نسبت به بازار ارزانتر است؟

پاسخ: سیاست قیمت گذاری در میهن واچ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت ها در میهن واچ کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از میهن واچ برای مشتریان به صرفه است. قیمت های ارائه شده برای کالاها در میهن واچ قیمت های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سار کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازرا تعیین می شوند.

سیاست قیمت گذاری در میهن واچ منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه ای از کشور قیمت ها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی کند.

با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح های تشویقی و تخفیفات ویژه میهن واچ از قبیل”پیشنهاد شگفت انگیز” و سایر سرویس های ارزش افزوده سطح قیمت ها در میهن واچ بیش از پیش مناسب ارزیابی می شوند.